Intrebari Frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

 

Cum cumpar?

Selectarea produselor dorite

In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Apoi, puteti vizualiza pagina Cosului de cumparaturi, unde veti regasi lista de produse existente in cos, veti putea sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.

 

Informatii pentru expediere

Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul Finalizeaza comanda. In cazul in care informatiile pentru plata sunt diferite de informatiile pentru expediere, deselectati optiunea Adresa mea de livrare este aceeași cu cea de facturare.

 

Finalizarea comenzii

Pentru a plasa comanda, selectati metoda de plata pe care o preferati si folositi campul Comentarii comanda, care va permite sa trimiteti eventuale informatii suplimentare. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasati butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul urmator. In functie de caracteristicile comenzii Dvs. si de optiunile disponibile, este posibil sa vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, careia ii pot fi asociate anumite costuri de transport. Veti putea vizualiza valoarea costurilor de livrare inainte de finalizarea comenzii.

Cum se face plata?

Pentru produsele in stoc plata se va face integral prin ordin de plata si livrarea in urmatoarele 4 zile.

Pentru produsele la comanda trebuie un avans de 50% din suma totala si restul de plata trebuie achitat inainte de livrarea produselor.

Timpul de livrare variaza in functie de nivelul de productie existent la fabrica din momentul in care se lanseaza comanda.

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

 

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Glim (glim.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

 

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

 

Pot să-mi ridic personal produsele la voi?

Da, in Oradea,  in rest produsele se expediează doar prin curier.

 

Există posibilitatea de a vedea și cumpăra produsele direct în magazinul dumneavoastră?

Din păcate, suntem doar un depozit și prin urmare nu avem expuse  momentan niciunde corpurile de iluminat, acestea fiind  împachetate în cutii.

 

Pot să mai adaug ceva la comandă, dacă am finalizt-o deja?

Dacă comanda a fost finalizată, ne puteți contacta telefonic sau prin email și în cazul în care aceasta nu este încă expediată, noi vom adaugă produsul la comandă.

 

Pot returna produsele dacă nu corespund?

Da, puteți returna produsele în termen de 30 zile calendaristice de la preluarea coletului. Însă produsele returnate nu pot fi deteriorate, folosite și trebuie să fie ambalate în ambalajul original.

 

Nu reușiți să finalizați și să trimiteți comanda?

Daca aveți probleme cu finalizarea comenzii, s-ar putea să fie o problemă la browser-ul dumneavoastră.

Recomandăm următoarele:

1. Soluția cea mai rapidă este folosirea unui alt browser, față de cel pe care îl aveți. Recomandăm: Google Chrome, Opera și Mozilla Firefox.

2. Eventual ștergerea istoricului și a cookie-urilor la browser-ul folosit în momentul de față.

3. Dacă veți întâmpina în continuare probleme, faceți print screen cu ajutorul tastei PrtScr și trimiteți-l la adresa officeglim@gmail.ro . Vom înregistra imediat comanda și vă vom trimite un e-mail de confirmare.

4. De asemenea puteți finaliza comanda cu ajutorul operatorilor noștri la numărul de telefon 0741454018

 

PLĂȚI

Ce modalități de plată pot folosi?

Produsele nu le trimitem doar cu ramburs, comenzile se pot achita și online cu cardul.

Cum sa procedez dacă nu reușesc să fac plata online cu cardul?

În acest caz este bine să ne contactați telefonic sau prin e-mail. Aşadar comanda se poate modifica cu mențiunea prin ramburs sau puteți achita produsele în avans prin transfer bancar.

Corpul de iluminat este suficient de bine ambalat în vederea transportului?

Corpurile de iluminat sunt ambalate și împachetate cu diferite umpluturi și carton astfel încât să nu se ajungă la deteriorarea acestora.

 

 

Administrarea contului de client

 

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

 

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

 

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

 

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

 

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.

 

Intrebari generale

 

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau pe adresa de email officeglim@gmail.com

 

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact site sau pe adresa de email officeglim@gmail.com